Wrapping wrappers

Då var allt jobb klart för det här året. Nu lägger jag fokus på att äta lussebullar och köpa de sista julklapparna.
Vad ska ni köpa till era familjer? Jag söker något att köpa till min 24 åriga broder Jacob, any suggestions?! Det står helt stilla i mitt huvud. Det går säkert att Googla på! ALLT finns på google (förutom ett jättefint moment från musikhjälpen jag såg inatt). Jason och någon snubbe snackade i studion och Jason började prata om att all dans ska börja från rumpan. När de spelade nästa låt gick Jason upp och skulle visa denna killen hur han skulle göra. Damn asså, Jason, vill du gifta dig med mig? Snälla! Jag är lika lång som dig, det är alltid nått. Så kan du få dansa för mig varje kväll. Pleeease....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0