Laaaaame dag

Det är många reklamer på tv som jag stör mig på och såna tv shop grejer. Att folk faktiskt kan va så dumma att dem går på det. Som den nya automatiska tvålen man borde ha för man slipper bakterie spridningen man annars får när alla smutsiga händer trycker på pumpen. Men hello, sen tvättar man ju händerna så vad spelar det för roll om jag fick lite extra smuts!?
Och sen alla sätt att gå ner i vikt. Dem dummaste jag sett på länge! En shot av pressad kronärtskocka varje dag fick folk att rasa i vikt. En shot, really? Eller en slags massagegrej med sin speciella rörelse fick fett att försvinna. Det var lätt, bekvämt och effektivt. Pfft yeah right.

Precis just NU kom tvålreklamen igen! Så himla dålig. GÅ INTE PÅ DEN!
Att vara sjuk och titta på tv en hel vecka gör att man snappar upp såna här saker. Make me frisk, jag blir helt psyko här hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0