It's a no-no

Återigen har jag ont i halsen så det blir att titta på IVÄ dansen idag. Missar våran andra "striiiiit lektion" (så säger läraren med ytterst dålig engelska).
Jag gillar att hon har jazzsneakers på sig när vi dansar "striiiiit".
Förresten har jag glömt berätta om Maja Anderssons workshop. Det var awesome, bra utmaning och inspirerande!
(Näe! Nu ska läraren "wavea" också, det ser inget vidare ut. Body wave var ännu värre, usch!)
Men Maja är så duktig!
( nu sa hon att man jackar i house OCH hiphop..... hon visar bara ett enkelt groove med överkroppen.)
Det här blev ett sönderhackat inlägg men kortfattat: Maja är grym, Julia jag har nu är INTE det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0