Latisen själv

Jag har blivit så sjukt lat på senaste tiden. Jag är så seg efter skolan att jag gör absolut ingenting. Jag vet att jag måste planera klasser, ut och springa eller åtminstone gå en promenad men jag orkar verkligen inte. Jag följer min diet men blir ju ingen större skillnad när jag inte rör på mig det minsta. Men på söndag sätter all dans igång. Förhoppningsvis får jag mer energi av det. Jag är även duktig när det gäller att gå och lägga sig i tid, kl 10 ska datan eller TVn stängas av vare kväll. Förra terminen la jag mig kl 11, halv 12 varje kväll. Nu har jag vaknat vissa morgnar innan väckningen och bara myst i sängen, but yet är jag lat!
Ikväll ligger jag redan i sängen innan kl 10 och känner hur jag kämpar mot sömnen. Imorgon är det fredag och det vankas fika med Quang som kommer till stan, yay!
Ha det fint gott folk, och sov länge och väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0