Inte så synd om mig längre

Idag mådde jag i princip helt och hållet bra. Bara lite halsont som jag mjukade upp med lite varm oboy på morgonen. Det var sagt att mamma och jag skulle handla på HM om jag mådde bättre. Vi hade fått våran medlemsbonus i form av 20% på ett helt köp. Jag var fast besluten när jag vaknade att jag skulle shoppa, vilket det blev. En klänning, två svarta kavajer (med helt olika tyger och snitt), och massa fina trosor! Jag hade velat hitta jeans med någon färg för att ha till kavajerna men hittade inga. Antingen är det de där vinröda eller mörkgröna jeansen ifrån gina som alla redan har, eller så är det de där höga byxor men dragkedja bak och utan framfickor. Jag vill att mina byxor ska ha fickor fram annars ser de ut som äckliga jeanstights *angryface*. Jag hittade som sagt en klänning, som jag aldrig trodde jag skulle gilla innan jag satte den på mig. Den är tajt, vilket jag ALDRIG gillat kläder som är innan men nu var den lite smickrande faktiskt ( och man känner sig supersexig när man ska ta av den och drar ner dragkedjan, may come in handy) men as the picture will show är jag förvånad själv att jag har den på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0