Det är lite synd om mig

Ligger i soffan och suger på tandställningen då och då. Det rinner ner lite saliv i den som man kan suga upp. Låter mysigt? Det är lika mysigt som det låter. Inte nog med det så kan jag inte avslappnat hålla ihop läpparna vilket leder till att de blir astorra och att jag dreglar en massa om jag ligger på sidan. När jag äntligen får ta ut den på morgonen så måste fingrarna in till käktänderna längst bak och trycka ner skenan. Inte heller det mysigaste eller lättaste att göra på morgonen kan jag säga. Denna lär jag ha i flera månader, hoppas jag vänjer mig snart!
Med det sagt ska jag lägga mig i sängen och dregla i några timmar och få nariga läppar.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0