Brace face? Nuh-uh!

ÄNTLIGEN! Ingen mer tandställning. Tråden jag hade på tänderna skulle åkt ut innan sommarn men de hade glömt bort mig. Så igår ringde mamma dit och jag fick ny tid för kontroll. Jag skulle inte tro att jag skulle få den uttagen, det var bara kontroll sa hon. Så ligger jag där och tandregleraren pratar på och plötsligt känner jag hur han tar tag i tråden och bara drar. Efter lite slipning på gaddarna kom jag därifrån med mitt nya leende. Men om två veckor ska jag tillbaka och få min natt-tandställning jag ska ha ett tag. Himla lång procedur dethär men det är ju värt det!
Efter tandläkaren drog jag och Amanda en runda på stan, käkade lite, gick i lite affärer. Men inget mer köpande för min del, sommar-kontot är uttömt. Men jag kan inte säga att jag är taggad för jobb heller. Inte länge förrän allt sätter igång igen. Usch, nu ska jag njuta av de sista dagarna så gott jag kan!
 
Med tråd för några dagar sedan
 
Utan det gul-aktiga limmet och tråd!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0