Hör fåglarna sjung

Jag steg upp klockan 11 idag och drog på mig träningskläder och inledde dagen med en springtur på 4 km. Lite tungt idag var det allt. Min vänstra benhinna började spöka lite efter första kilometern och gav inte med sig på hela rundan. Men efteråt var det rätt skönt. Jag var nöjd med tiden och känner att min kondition börjar bättra sig lite. Efter att jag duschat och klätt på mig lite varma kläder käkade jag frukost i solen på verandan, inte helt fel här på landet kan jag säga. Men det som verkade bli en lite nyttigare dag blev inte alls det när jag som väntat åt kebab. Den var supergó men onyttig. Och på väg genom stan så insåg jag att vi var jätteära ett ställe som heter godis land, vilket är en godisaffär med ca 800 sorter. Jag skulle ju bara plocka lite men när det finns så många goda sorter så blir lite av varje ganska så mycket i slutändan. Så en liten andel av det som var lite av allt ligger nu och guppar i min mage. Men imorgon ska jag vara nyttig! Inget godis, chili con carne och ris till lunch och gärna grillat på kvällen. Är inte så himla taggad på påskmat i år. Jag har ju redan ätit det i 16 år, eller snarare ätit köttbullar i 16 år. Det är det enda på påskbordet jag gillar. Så nejtack påskmat i år.
Ja tack till sängen känner jag nu. Jag hör av mig imorgon om vad långfredagen har att bjuda på.
Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0