Soffhäng

Jag är hemkommen ifrån min korta skoldag med 2 lektioner. Dagens händelse var att jag fick en ny samhällslärare, Sofie. Hon är hyper och väldigt energisk, glad och pratar i 170 km/h. Men god forbidd att du ska kolla något på mobilen, då ändras hennes glada jag till jävulen. Hon passar för vår mobilklass (not). Fan. Jag och mobilen hade ju vår quality time på samhällslektionerna. Något jag gillade med henne är dock att hon är noga med att arbeten ska vara inlämnade i tid. Jag känner likadant. Jag skriver hellre ihop ett slut på ett arbete lite snabbt och lämnar in ett ganska bra arbete än ett bra efter deadline. Så det gillade jag med henne.
Nu chillar jag och Henry in the soffa innan det är dags för träning och fysikplugg.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0