Röd but-face

Om man inte förstod det så handlade det tidigare inlägget om att jag skulle sola solarie. Min pappas flickvän har 50årsfest på lördag nästa vecka och det kommer massa folk från lite här och var, inklusive min bror ända ifrån Kanadda, Wiiihii! Jag vill i alla fall inte se ut som en snöflinga så det blev att skaffa sig lite färg. Blir nog en till sväng nästa vecka tillsammans med Alexandra. Men jämte henne kommer jag ändå se ut som en bleking. Jag blir inte alltid brun utan mitt ansikte blir rött. Jag solade dagen innan julafton förra året och det resulterade i mycket foundation på julafton. Så idag var jag försiktig och smorde in ansiktet med solfaktor, något jag inte räknat med var att få två illröda skinkor. Kläderna river lite obekvämt på baken och jag kan liknas vid en babian, nice...

Fysikböckerna fick stängas kl 21 för att kolla på lite spännande program. Jag orkar lixom inte plugga. Det går som det går känner jag. Nu väntas en skön natts sömn.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0