Love handles

Det är så mysigt här på landet! Idag var en kanondag, vill inte riktigt gå och lägga mig för imorgon kommer inte vara lika awesome.
Jag åkte alltså till stan för att fixa kläder till 50-årsfesten, vilket jag hittade (eller snarare min faster, hon fick alla i affären att engagera sig i vad jag skulle ha på mig). Så det blev en lite sportig svart och vit klänning med en lite udda sydd kavaj och världens underbaraste skor som var så sköna och så snygga. Längtar till festen, kommer vara en sofistikerad yet ung and funky tjej. Kan ni se det framför er? I can...so nice! Därefter blev det en liten runda på stan med mammsen. Men jag var redan trött på kläder efter att ha provat en massa att vi bara kika runt och bestämde oss för att käka american pizza istället. Så vi köpte det och tog med till landet och åt med faster och farbror. Vi skratta och hade det mysigt. Sen sov jag middag, vilket inte är tantigt utan mer ett tecken på att jag shoppat stenhårt, så hårt att det blev fetstilt, det är antsrängande. Sen var det dags att vandra tillbaka till faster för pappa hade jobbat i e-tuna idag så han skulle komma ut till landet och hälsa på sina syskon för en gångs skull. Främst va det väl för att jag var här, but anyway. Så hela syskonskaran på 4 stycken var på landet och drack kaffe, förutom pappa som tog en öl och chillaxa. Han är så totalt annorlunda när han är med sina syskon här på landet där han är uppväxt, än när han är med sin tjej i stan och ska träffa alla hennes bekanta hela tiden. Här är han som jag mindes han när jag var mindre. Jag gillar min landet-pappa mer men den får jag bara se en gång per år. Men när jag får se den så blir jag varm i hjärtat, samtidigt lite sur för att det är så sällan, men mest varm. Det blev att han stanna tills sent på kvällen. Vi körde in honom till stan för kanske två timmar sen. Så en asnajs dag som rarely happens.
Något som inte var lika najs var att jag idag ätit american pizza, lite godis på eftermiddan innan jag somna, lite tårta hos faster, cola som jag försökt sluta med och pringles (de starka är farligt goda). Mitt nyttiga liv raseras och jag fick ett tydligt tecken på att jag måste träna när vi åkte ut mot landet igen efter att ha släppt av pappa. As you may know så på kvällen så är all radio kass, de sänder vilka skitlåtar som helst. Nu när vi åkte var det en väldigt vääldigt futuristiskt låt med bara elektroniska ljud och då och då kom det en röst som "sjöng"
-Looooovee handles.
Så jag tänkte, OH HELL NO, imorgon ska jag ut och springa. Men det hjälpar nog inte så mycket när jag ska äta den fina kebabtallriken på eftermidagen. Men efter imorgon blir det skärpning igen, bannemej!
Nu ska jag nog titta på bilar 2 och sen krypa till kojs.

"Loooveeee handles..."

Och juste, look at them pretty shoes!


De gjorde mig lång och var de skönaste skor jag haft, de får A++++


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh,snygga :)

2012-04-05 @ 07:37:42
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0