Lever lantlivet

Jag och mor kom till stugan runt halv 3 igår. Fick städa lite efter vad julen har gjort to the place. Lite råttskit och även råttan det kom ifrån. Eller en mus måste det varit men man säger aldrig musskit?
Anyway, det blev en runda in till lilla samhället malmköping för en klänning min faster sett och tyckte jag skulle ha på en 50-årsfest som är i slutet av april. Men den var inte jag, tyget var jag men den var så himla konstigt sydd. Så idag tar vi nya tag. Sitter och väntar på farbror och faster ska hämta upp mig, då bär det av till e-tuna för shopping.

Det är farligt att bara vara i stugan i några dagar. Det finns så mycket god mat man ska hinna äta. American pizza stället är gudomligt! En jättetattig pizzeria har världens godaste kebabtallrik. Dethär ska jag lyckas pricka in på idag och imorn, sen är det ju påskmat som gäller. Nyttiga jag kommer att försvinna.
Oh, time to go.
Ha det bäst ät kebab, i know i will!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0