I'm back in town

Nu är jag tillbaka i Växjö och har direkt övergått till mitt nyttiga jag. Eller, jag åt lite godis hos Alexandra igårkväll men det var överkomligt. Idag hade jag väckning kl 9 så att jag skulle hinna ut och springa innan frukost. Sen gjorde jag mig vacker och träffade Elin Halotonen för en fika. 3 timmar med en massa prat, ventilering och en del peppning med. Elin du är så bra! <3
Jag bara måste ta mig till Åsa en helg snart. Baah, jag måste hålla hårt i mina pengar så jag kan göra lite roliga tripps. Nu har jag beställt 2 par till chachipants för en del pengar så nu får det vara slut på det roliga, ett tag i alla fall.
Nej usch nu blidde jag trött. Lika bra att göra sig klar för sängen och krypa ner i soffan en stund.
Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0