Grrr i'm angry

God morgon....eller inte. Jag gick upp kl 8 idag för att hinna tillaga mig en lunch att äta på kulturama då on stage skulle träna mellan 10 och 12 och därefter var det rep med lärardansen. Så jag tillagar för första gången stekt ris och baconlindad kyckling i ugn för att ha någon bra nyttig lunch. Jag pallrar mig ut i blåst och går till kulturama, kommer dit och igen är där. Jag inser ju att jag måste missat något och slår på Facebook. Där står det att on stage träningen är inställd för att Lone har feber. Det skrevs på fb igår och Lone hade skrivit, jag har inte allas nummer så sprid detta vidare! Jag var tydligen den enda som inte visste. Jag käkade ju thai och var på bio igår och kom hem sent. Jag har ett liv! Jag kollar inte Facebook stup i kvarten. Varför var jag den enda ovetande!? Jag känner mig bortglömd :( så nu ska jag inte göra ett dyft tills jag får värma mat som jag hade kunnat äta nylagad istället.
Grrrr!


Kommentarer
Postat av: elin har ordet

:(

2012-04-03 @ 12:42:52
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0