Fresh air with a scent of fish

Klockan är mycket och jag är inte i närheten av trött. Jag hängde med alexandra ikväll då vi hann se tre filmer. Vi började med animerat, gick över till thriller och avslutade med en skräckis. Soffställningarna var till en början..
 
men slutade såhär..



Paranormal activity Tokyo night är värd att se. Den har sina stunder! Vi fällde till och med några tårar av skräck, awesome.

Tidigare idag hade jag mitt jäkla fysikprov. Vet inte hur jag ska tro att det gick :S. Men slapp tänka på det när det blev en låååång fika med Elle. Vi prata nyttigheter, onyttigheter och boobs, fast på killar.. Grrr.

Just nu fördriver jag tiden med att titta på dansklipp och funderar att titta på "fråga Olle dokumentärerna" som går på 5an. Alexandra rekomenderade dem, crazy you! Ah, så gör jag nog.

P.S Min rumpa är fortfarande röd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0