Back to life, back to reality

Då var allt igång igen. Jag känner mig inte riktigt redo men det kan jag inte göra något åt. Idag hade jag bara en lektion vid halv 1 så det var nästan lov idag med. Men jag har tagit det för lugnt idag. Alla som går i 1an går och panikar över vad man ska prata om på sin muntliga del i det svenska nationellaprovet. Jag har min redovisning på torsdag och jag har inte förrän typ nu, senaste timmen klurat på vad jag ska prata om som har med relationer att göra. Men jag kommer bara tillbaka till ruta ett, dans. Min relation om dans.. kanske inget andra kommer tycka är kul att lyssna på men screw that, bara jag får ett bra betyg. Så det blir väl lite om vilken stil jag kör och varför, undervisnings biten, att få uttrycka sig och varför jag dansar ofc. Kanske lägger upp ett smakprov imorn om jag inte måste panikskriva hela kvällen, vilket inte hade varit helt olikt mig. Sen så måste jag ju använda mig av datorn på något sätt, eller skriva på tavlan. Jag tänker ju då visa ett klipp med dethär att man förmedlar känslor genom dans. Den biten har jag fokuserat på nu. Det är ju det enda roliga i detta arbetet.
Jag fastnar nog för Kyle Hanagami som är bra på förmedla känslor, men det väger också mellan Les twins uppträdanden som innehåller väldigt mycket humor. So hard!
Jag sover på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0