Terminsstart

Igår var första träningsdagen för mig. Damn i feel so alive! Men det var tufft att slänga sig in i det så PANG BOOM med 3 träningar på en gång. Men grymt skoj var det! Det är härligt att komma in i det igen.
Men mina tankar ligger nu på gymnasiet. Jag har ett dilemma. Om min närmsta vän byter klass, ska jag då gå kvar även fast jag tycker klassen är tråkig och lam (och att vissa är mobbare), bara för att lärarna är bra. Eller ska jag byta till en annan klass (fortfarande natur) där jag har mina andra bästavänner? Men där tex matteläraren inte är då bra på att lära ut, Och jag som har liite svårt för matte..?  Man ska ju ha kul under gymnasiet... Gah,

what to do? :(

Kommentarer
Postat av: Amanda

du har folk som hjälper dig med matten om det är så, jag kan hjälpa dig med A o B kursen! <3

2011-09-07 @ 23:19:03
URL: http://samanda.myshowroom.se
Postat av: Treed

Och jag kan hjälpa dig med resten

2011-09-08 @ 18:20:06
Postat av: Fanny

Och jag kan inte så mkt matte men jag kan stå jämte och säga KOM IGEN!! Det löser sig. :)

2011-09-08 @ 22:00:40
URL: http://theworldsgreatestkarlsson.blogg.com
Postat av: yooursofine

söta ni är <33

2011-09-08 @ 22:26:24
Postat av: vitsoppan

jag är ju värsta bästa mattelärarN juue ;) du behöver ingen annan haha

2011-09-09 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0