Sontag!

Tjohej va dagarna går och tjohen va mitt internet är slut! Så nu är det på jobbet det blir uppdatering.
Nu har jag haft mina tre klasser och halva Marcus klass. Han mådde inte så bra så superJUSSE fick hoppa in och köra sin grej.
Jag är grymt imponerad av mina grupper. Dom fick skapa eget idag då jag är dunderförkyld och dom klarade det så bra! I'm a pround mommy, även om jag bara haft dom 3 gånger nu. Men man ser att dom har roligt och dom vill inte strecha dom vill bara göra mer. I like that!
Nu ska jag vara på kulturama et tag. Det är strax möte sen äre myskväll här, folk får komma och dansa vad dom känner för eller bara sitta och mysa i ett hörn. Jag håller mig nog borta ifrån det idag. Jag har inte tid att va sjuk, har man någonsin det!?

Prutt-bajs så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0