Someone

Jag har aldrig riktigt gillar mitt namn så mycket. Josefin, det passar inte riktigt in. Men jag har inte tänkt så mycket på det eftersom alla kallar mig Yorso, Jusse. Men när man svarar i telefon och säger
-Hej det är Josefin! så känns det bara fult. Men sen så kommer det en dag när en person säger Josefin då det låter helt rätt. Kanske var det i stundens allvar, att Josefin fick mig att hajja till. Kanske är det för att det finns någonting speciellt.. Jag vet inte, men ikväll var en fin kväll. Har fått höra några av dom vackraste orden jag någonsinn hört. Du är så mycket bättre än vad jag trodde! En underbart fin vän <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

tell me?

2011-09-18 @ 11:34:53
URL: http://samanda.myshowroom.se
Postat av: Mraaaz

Tell us!

2011-09-18 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0