Personal mys

Jag har inställd balett idag så jag får sitta och mysa i det nyommöblerade lärarrummet!
Vi har skapat en mys hörna som alla hänger i direkt.


Hela glada gänget!

Snart äre Hip hop prep som gäller sen hem och sooova, har haft svårt att somna de senaste 2 veckorna. Jag koncentrerar mig på att inte sova efter skolan, så på kvällen är jag jättetrött men jag somnar inte. Gah!
Vilket leder mig in på ett ämne jag tänkt blogga om länge men har lixom bara kommit att tänka på det när jag ska sova.
Jo, alltid när jag ska sova så tänker jag, "hur skulle jag se ut underifrån om jag låg på en glasskiva just nu". För jag ligger ofta på magen med mina händer under mig, typ på magen eller höften eller nått. Och det är inte att dom ligger öppna med handflatan mot kroppen utan lite hur som, typ flätade på konstiga sätt. Mina ben spretar jag alltid med så hade man sett mig underifrån hade det sett väldigt underligt ut!
Tänk på det när du ska sova och få dig ett gott skratt innan du ska sova!

Peace!

Kommentarer
Postat av: elin har ordet

Ooouh så mysigt ni vekar ha fått det! :D Blir spännande att komma och hälsa på!

2011-09-27 @ 21:35:16
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0