Pappahelg

För er som inte vet så har jag skilda föräldrar. Mamma bor i växjö och pappa bor i bryssel. Så jag bor hos mamma men pappa kommer till växjö ungefär var 3e helg och bor hos hans flickvänn.
Så nu är jag hos pappa första gången på 2 månader. Hinner dock inte ses så mycket eftersom jag kommer till han efter min träning på lördagar och jobbar kl 12 på söndagen. Men det är en liten stund iaf :)
Det var en lyckad kväll igår på oléo. Jag kom närmre några av mina klasskompisar, även om dom kanske inte kommer ihåg så mycket av det.
Efteråt var inte lika kul. Man blev ganska trött när man kom ut därifrån och sen träffa jag den personen jag minst vill träffa.
Tore me upp inside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0