Mitt i prick!

Efter skolan skuttade jag hem och pyntade lite hemma, blåste balonger, hängde upp såna vad dom nu heter som är en ring av lindat papper? och blågula snören. Sen blev det att äta ute med mammsen. Mh-mh-mmhh, tasty! Sen skulle mamma träffa lite vänner så jag åkte hem och plocka fram en present jag köpte på en liten håltimma jag hade idag. (Jag tyckte det var för fjuttigt med en present.) Mamma kom hem och blev superglad för presenten. Det var en pösig stickad tröja i hennes favofärg med en stor mysig krage som värmer hennes nacke. Hon hade tydligen kollat in den i helgen. I so nailed it!


Födelsedags outfit!

Kommentarer
Postat av: Amanda

snygging ;)

2011-09-13 @ 09:04:12
URL: http://samanda.myshowroom.se
Postat av: yooursofine

man tackar, man tackar ;)

2011-09-13 @ 09:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0