"Det är bra att ha en dotter"

Min fina mamma fyller år idag.
Jag hade inte riktigt hunnit klura ut en bra pressent till henne för än igårkväll.
Men en hela-kroppen behandling av Karin blir det. Och som grädden på moset gick jag upp kvart över 6 och bakade scones som mamma fick tillsammans med en kopp te i sängen. Då fick jag kommentaren "Det är bra att ha en dotter, din bror hade aldrig gått upp kl 6 och bakat" Tihi Ü
Mamma blev helt till sig och smått nervös över det med behandlingen. 
Jag hoppas att hennes nackskada blir bättre efter några behandlingar.
Grattis mamsen! <3


Mammas födelsedag 2 år sen

Kommentarer
Postat av: Amanda

gratta henne från mig (stylisten) ;) haha

2011-09-12 @ 18:35:19
URL: http://samanda.myshowroom.se
Postat av: yooursofine

hon tackade, och tyckte det var sött av dig ;)

2011-09-13 @ 09:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0