Chitchat

Har haft en mysig eftermiddag med Alexandra. Vi möttes upp hos mig efter skolan och tog en kopp kaffe (inte jag dock, jag dricker oboy!). Vi pratade om allt nytt som händer. Det är så himla tråkigt att vi inte träffas i skolan längre men då blir det extra mysigt när man ses!
Kvällen bjuder på massa plugg eftersom jag fattade 0 av vad vi gjorde på matten så det måste jag öva på, och eftersom jag inte fattar matten och allt blir fel så ligger jag efter och måste då göra massor av uppgifter för att komma ikapp. Gah, it so harrd :(
Sen borde jag skriva på referatet som är svårt för att det är ingen konkret fakta och ingenting är intressant i texten så den blir jättekort, men det tycker ju inte läraren att den ska vara. Sen har jag samhällsläxa också. Och annat jag hinner med senare i veckan. Hinner jag med att göra lite av detta ska jag unna mig något gott, men inte godis eftersom jag börjat ett litet förbud. Jag ska vara utan godis i två veckor för att försöka bli av med mitt stora godis-sug. En vecka har gått och jag har klarat mig rätt bra faktist. Ü


Grrr!

Kommentarer
Postat av: Amanda

finns till hjälp<3

2011-09-19 @ 22:07:22
URL: http://samanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0