Värme <3

Aldrig är en varm säng så skön som en dag då man gått och fryst konstant! Elle och jag var 2 stora gåshudar idag. Innan, under och efter lektioner satt vi och huttrade. Vilket gjorde att vi kanske tappa fokus en aning, men vi skyller på skolan. "Varma lokaler ger större hjärnaktivitet" är något jag just precis hittade på. Det ska jag bevisa någon dag i framtiden då jag har lite tid över, då jag inte tar hand om familj, känguru och jobbar som något coolt!
(En liten dröm jag har som jag haft sen jag var liten är att föda upp en känguru. Dom ser äckliga ut när dom är små och pälslösa, men sen när dom blir en 4dm höga är dom så söta. Tänk att behöva mata den lilla krabaten någon gång i timmen dom första veckorna, amazing!)
Nog om det, nu ska jag och min varma säng omfamna varandra i ett par timmar.
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0