Skulat!

Förlåt för dålig uppdatering under helgen men jag har haft så himla mycket att göra, busy me!
Nu sitter jag och iakttar min idrottslektion eftersom mina halsmandlar är som golfbollar. Jag har inte ont i dom men det är trångt när man ska svälja. Men jag måste ta det lugnt, dumma doktorer som alltid säger gå hem och är frukt så ska det nog bli bättre. Men jag borde kanske ta det lite lugnare än vad jag gör. Jag danselidansar hela tiden, but i just cant stop!
Helgen sammanfattar jag som as najs, mycket skratt och dans. Thats how i like it. Denna veckan blir mycket lugnare än de senaste TRE, it's been awefull, men bara att kämpa denna veckan sen är det en veckas lov. Då har jag gått en tolvftedel av gymnasiet. Waaaah, jag är så gammal, måste börja pensionsspara.
Ha det gott, ät äppelmos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0