Paranormal 3!

Jobbig day at work. Det var få elever och dom som va där var trötta och sega. Men efter allt vilande hoppas jag dom är taggade för dans igen.
Ikväll ska jag träffa gamla klasskompisen Thomas för en tripp till bion för att se del 3 av paranormal, eller om man ska säga ett det är första delen? Eftersom den utspelar sig redan innan 1an och 2an? Jag förstår inte varför dom ska göra allt så krångligt. Kunde inte 3an kommit ut först? I alla fall så är jag fett taggad, Elle har spoilat lite genom att säga att den är läskig, så man kommer ju vara lite beredd när man känner att det bygger upp till något läskigt. Men men, hoppas jag blir rädd. Och Thomas hoppas jag skriker under filmen, vi har ett osagt vad om att jag tror han skriker när han blir rädd och han tror han kommer va coollugn.. We'll see about that!
Tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0