Mediadag

Jag är uppe tidigt denna söndag för att vi har mediadag i skolan, så 2 timmar av min sovmorgon ryker. Men när man väl är uppe är det inte så farligt. Jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden för jag har så mycket att göra att jag inte hinner gå in på datorn. Jag har ju min nya telefon om jag måste göra nått på internet. Och det är något konstigt med blogg.se i mobilen. Den vill inte skicka iväg mina inlägg längre :/ Liten sammanfattning av helgen Lördag - Jag var på skattjakt i vais-skogen. Hittade skatten och åt massa godis och lekte dunkgömme med boysen i den mörka skogen. Thumbs up! Sändag - Jag jobbade och efter det stack jag till Araby för Pump up the battle. Det var asnajs. Efteråt så ångra jag lite att jag inte ställde up. Då när man kollat på alla så var man så inspirerad att man inte kunde låta bli att dansa. Så jag har nu lovat att ställa upp i tävlingen nästa år. Så dax att börja träna. Men först, skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0