Walking the walk

Jag har börjat mitt nya liv. Inget godis, inget småätande och bara nyttig mat. Det har gått bra hela veckan faktiskt. Mamma och jag har de senaste dagarna tagit en promenad på kvällskvisten också, så jag hoppas detta håller i sig. Att jag faktiskt gör detta längre än 2 veckor. Det är ju också typiskt att när man är taggad att komma igång med massa träning så är man lite småsjuk. Det kanske därför jag är taggad, för jag får inte göra något at the moment?
Men med alla vitaminer och grejer jag snart ska få så kommer jag må på topp! I hope.
Nu vilar jag framför TVn för att tagga för helg.
Kramis


Kommentarer
Postat av: hanna

se till o bli frisk till lördag då så du kan hänga med oss o springa! :D

2011-11-10 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0