Jag är för gammal för att hitta på nya saker

Något jag alltid velat kunna är att spela gitarr. Jag har gjort mina försök men när det inte låter så bra som jag vill med en gång så ger jag upp. Och när man ser massa andra som är asduktiga så har dom börjat spela gitarr när dom va små. Därför känns det som att det inte är någon ide att börja öva nu, det tar lång tid att lära sig och jag blir ju inte yngre. Man har lixom redan gjort sina val vad man ska bli duktig på. Sånt man börjar med som liten är det man får hålla sig till hela livet typ. Nä, riktigt så illa är det inte, men nästan. Man är ju så van vid att göra saker man kan så när man ger sig på något man inte kan så är det inte lika kul.


Det bästa är vid 2.40, enligt mig.

Det skulle ta lång tid innan jag skulle kunna spela något sånt. Att mina föräldrar inte tvinga på mig att spela gitarr när jag var liten... 8'(

Nu ska jag fixa mina naglar. Ska försöka mig på något nytt idag, får se om jag lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0