Önskelistetime

Okej om jag skulle ta och säga vad jag önskar mig i julklapp. Jag har inte riktigt hunnit sätta mig ner och tänka igenom det så det kan ju vara bra att göra det nu. (jag skriver mina önskningar utan inbördes ordning, jag har inga måsten som man hade när man va liten.)
1. Nagellack i alla dess slag. Extra tunna penslar, starka färger, grafittinagellack. I want loads!
2. Några fina och mysiga raggsockor. Mina nuvarande har jag nog haft sen jag var 12, dom är nåågot trånga.
3. Stora t-shirtar med roligt tryck, roliga färger. Jag är så trött på mina gamla vanliga träningströjor.
4. En iPhone 4s vore inte helt fel. Min 3G har en spricka i skalet och kan inte vara på ljudlöst läge vilket leder till många akward situationer när man har lektion.
5. Som vanligt vill jag ha en solsemester. Man kan ju alltid önska sig ;)
6. Biljetter till att titta på bounce uppsättning av svansjön. Hur awesome skulle inte det va!?
7. Smycken, ringar och örhängen. Can't get too much of that!
8. En klocka. Det är en så enkel men snygg accessoar.
9. Presentkort. Jag vet att det är något av det tråkigaste att ge bort men jag önskar mig kläder och är ganska petig med vad jag vill ha.

Sen kommer jag faktiskt inte på mer. Det måste ju tyda på att man har det ganska bra som det är.
Nu hoppar jag i säng och sover järnet!



Kommentarer
Postat av: Amanda

raggsockar finns sjukt sköna på Jack&Jones ;)

2011-11-29 @ 09:16:19
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0