Katt-astrof

Jesus va jag blev trött på en gång. Jag har väntat någon timme på att sömnen ska smyga sig på, så jag får sova ordentligt innan jobbet imorn. Men nu, BAM, slog det till.
Jag älskar känslan av att få gå och lägga sig när man är trött, ännu bättre är känslan när man vaknar utvilad.

Katter har någon himla förmåga att göra en trött när dom kommer och myser med en. När jag kommer hem och ska läsa läxor och dom lägger sig jämte en i sängen är det inte lätt att hålla sig vaken. Det slutar oftast med att man drar den varma fylliga katten intill sig och blundar en liten liten stund, men som sedan blir till 2 timmar.
Men just ikväll gör det ingenting att dom myser mig trött. Så nu tar jag min katt och går till sängs.
Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0