Is it friday yet..

Ännu en vecka har flugit förbi. Denna har gått snabbare än vanligt när jag varje mårgon stigit upp och stuckit till Fagrabäck. Det var en ganska hemsk känsla att vara där igen. Alla är pyttesmå och skolan är jätteliten! Man kan inte förstå att man gått i dom korridorerna i 3 år. Om yttligare 3 år vet jag inte ens vart jag kommer att vara. Är jag i Växjö, pluggar jag till någonting. 3 år kommer att gå skitfort. Va gammal och vis jag låter nu, men det är jag också!
Om jag skulle få drömma och önska var jag var om 4-5 år så skulle jag utbilda mig i dans. Tänk att en dag få tillhöra ett gäng dansare som förlivar sig på att skapa kickass föreställningar att uppträda med. Just nu så verkar det som det roligaste man kan göra! Jag hade redan nu velat vara med i en riktig föreställning. Inte bara Kulturamas årliga uppvisning utan en riktig hiphop only föreställning. Det vore så grymt kul så jag vet inte var jag ska ta vägen!
Nej nu blir jag frustrerad. Varför ska Växjö vara så dött! 

Kom och ta mig långt här ifrån...
 


Kommentarer
Postat av: Fannyyyyy

´jag vill också!! jag följer mee diig!!

2011-11-24 @ 21:46:06
URL: http://theworldsgreateskarlsson.blogg.se/
Postat av: Marcan

Nämen tänka sig, att här sitter någon som är med och filar på en massa sådana grejer :D



mwuahahha ;D

2011-11-24 @ 22:42:45
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0