In the club

True talant började för jättelänge sen och inte förrän nu är det slut. Ändå var dom bara 12 från början.
Jag vet inte varför men jag gillade inte det programmet, kändes himla B. Och så kanske jag är lite avundsjuk på dom som fick jobba med Danny Saucedo.
Jag har gillat honom sen han var med i idol. Han kan dansa rätt hyfsat, sjunger väldigt bra och verkar vara en sån mysig och snäll person. Men detta är ingen sån fjortis-crush. Jag går inte runt och hoppas att det ska bli han och jag en dag. Det är bara en liten sån "cool dude som jag gillar för att han verkar chill"-crush Ü
Nog om det. Nu blir det gammal hederlig Beck söndag!



Kommentarer
Postat av: Elle

denial!

2011-11-14 @ 01:04:33
Postat av: yourso

hah...pfft!

2011-11-16 @ 17:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0