En enda gråskala

Solen har ju knappt varit framme idag. Allt ser så dassigt ut. Inte ens träden har olika färger längre. Så känslan att vilja gå ut har inte funnits så jag har bara varit inne och glott på tv och suttit vid datorn en stund. Jag har fixat bild på mitt blåmärke med. Tänk att ett nyp kan bli så stort, och göra så ont!

 
Min vänsterarm detdär, och min högra är helt prickig.

Elin hade inte lika många eller stora blåmärken som mig så jag måste bli hårdare! Jag gillar inte att skada folk men Elin förtjänar det, it's so on!

Kommentarer
Postat av: elin har ordet

Du vet att jag tycker om dig! :D <3 och mina armar är också prickiga, så du är inte så oskyldig du heller! ;)

2011-11-02 @ 20:50:07
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: yooursofine

Vi kan kalla det våra lovemarks ;D

2011-11-03 @ 13:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0