Tisdag

Jag tittar på so you think you can dance. Det är första avsnittet idag och jag hade redan innan hört lite rykten om vad man kunde tänkas se. Jag har 2 dansare som jag verkligen älskar och jag följer deras framsteg. De kallar sig för les twins, alltså tvillingarna fast på franska. Deras koreografier har alltid inslag av komedi, man blir så glad av att titta på dom! Men idag då på auditions till sytycd har 2 snubbar tagit stora delar av les twins koreografi! SKANDAL! De kan faktist bli bötfällda, och något som var ännu värre är att domarna gav grabbarna massa komplimanger. Domarna måste ju känna till les twins och deras sätt att vara, dom har ju tom vunnit en av de största danstävlingarna som finns. Grrr, Rage.
Men samtidigt har jag sett många svinigt bra dansare. Det kommer bli så grymt att kunna kolla på detta om kvällarna!

Här kan du se denna skandal, när dom tar les twins korreografi --> http://www.youtube.com/watch?v=3s1doSilyQc

Gör såhär för fattar inte riktigt hur man gör alla sånahär finesser än.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Elle

OCH HURIFAN LÄNKAR DU?!?!

Jag kan seriöst inte, och jag har ändå haft min lilla blogg i cirkus 1 år.

Såååeeeeh, What's the secret liksom?):

2011-06-15 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0