Till Josy.

Tjena bruden! här har jag slängt ihop en liten blogg till dig som du helt enkelt måste använda.
så.. bara gör det. inga men.
Du behöver inte tacka mig eller så, jag har med glädje hjälpt dej komma igång, jag gör till och med det första pinsamma inlägget som du nu slipper, utan extra kostnad.
Är jag snäll?
Ja. Ja det är jag.
Design och header och allt det där får du ändra på så mycket du vill (daaah, det är din blogg). Jag raffsade bara ihop något lite snabbt (som jag dock tycker är helt fint, så fu om du säger nåt annat) men vill du ha hjälp med något nytt (egenvalda bilder/färger) så hjälper jag dig gärna.
Notera, att bakgrunden som går i lila med en liten fin sol på, inte är någon random lila bakgrund med en liten sol på, utan är infact flaggan från filmen trassel, oom jag inte har helt fel? (har jag fel så är det ju en random lila bakgrund med en liten sol på.. men en fin sådan).
Så ja.. det var allt jag hade att säga om den saken.
Vill också nämna att jag inte kan rätta till det stora glappet mellan headern och kanten på..fönstret.. om du förstår vad jag menar? Men jag har inte sagt att jag är bra på detta, så bli inte ledsen, eller arg för den delen, det går att ordna, du får bara be någon som är lite mer pro.
Men..Ha det bäst ät en häst!
Och använd the blog nu.
//the secret blog-creator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0