Sommar!

Idag var skolavslutningen! Det var en massa prat av lärare som vanligt men sedan fick vi de värdefulla kuverten med betygen. Jag är helt okej nöjd med dom. Känner mig inte över-duktig eftersom typ alla andra vänner jag har är superduperduktiga i allt men jag kommer i alla fall in dit jag vill, I hope! Jag sökte natur programet och kom in preliminärt.
I julas hade jag 140 poäng och 145 var snitt nivån för de intagna på natur. Nu har jag en poäng summa av 175 poäng, så inte såå dåligt.

Efter en massa bilder och kramande stack de flesta flickorna i klassen hem till Alexandra och fikade in sommarlovet.
(dessvärre vill inte mitt internet sammarbeta just nu, så ni får bilder imorn.)

Äntligen färdig! Ingen skola på 9 veckor. Nu väntas ledighet och dansande i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0