Midsommar

Gårdagen började som vanligt med att vi (jag, faster, kusin och hans vänner) högg ner små björkar i skogen, plocka lupiner och klädde den lilla midsommarstången. Sedan blev det mat och skratt på logen innan ett dopp nere vid sjön. Bästa momentet på kvällen är väl när min fulla kusin ska gå upp ur vattnet, knyter om handuken runt midjan och drar av brallerna. Han tappar balansen, faller baklänges in i en buske och kan inte ta sig upp. Vinden får handduken att fladdra lite och hans vänner viker sig av skratt.
Livet på landet... inte att leka med!

Usch, har inget roligt att skriva om när jag är här på landet,men det blir det ändring på på måndag! DÅ börjar streetstar summercamp! En härlig vecka med dans och skratt! Då blire saker att skriva om, kanske tom en gästbloggare!

LÖV!



Kommentarer
Postat av: Amanda

saknar dig min favorit<3

2011-06-25 @ 15:53:20
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0