Pics or it didn't happen!

Jag bjuder på lite bilder nu när jag är hemma och har min dator!


Streetstar summer camp. Min, Marcus och Hannas crib.



Hanna fick en lite problem med hur hon skulle posera



Mr and Mrs muscle



Hade man tråkigt så..




Detta är
Elins sanna jag



Och så var det kryssning till Åland



Det är faktist lite kul, En gång per år sådär



Sidney Bunn, jag bodde granne med denna tös i Kanada som nu mera bor i Norrtälje sen 5 år tillbaka



Alex bunn och hans kompis när vi glider in i stockholm skärgård



En liiiten ö med en liiten fyr


Nu är jag ifatt lite med bloggandet. Ikväll drar jag till öland med ett gäng tjejer, Awesome.
Så ses på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0