Nattuggla


Jag är verkligen en nattuggla. När jag tagit mig förbi den timmen då man nästan somnar så blir jag superpigg och börjar städa och gör sånna saker man tänkt att göra fast aldrig gör.
Men jag vänder på dygnet totalt! Jag är uppe sent och sover hur länge som helst. Men även om man sover länge så är man ju fortfarande trött när man vaknar... så ska det ju inte va? Hur ska man göra för att faktist vara pigg när man vaknar. finns det ens något som att vakna pigg?

Nu är jag i alla fall i det tillståndet att jag måste börja plocka med något. Kvällens projekt blir att rensa ut garderoben.
Jag var hos Elin och Martin tidigare idag och plocka åt mig massa kläder dom rensat ut. Så om det ska få plats i min garderob måste jag också rensa.
Det är bäst att passa på nu när man är på hugget.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0