I'm back!

Jag är hemma ifrån det underbara lägret streetstar. Jag åkte dit pigg och glad. Åkte hem trött, glad och förkyld. Men det va det värt!
Nu är jag helt rastlös efter att ha dansat ca 5 timmar om dan. Här på landet kan jag typ göra ingenting eller ingenting.

Grupp 3


Ovan är alla balla mäniskor jag umgicks med i en vecka.
Själv tycker jag att en vecka var för lite. Två veckor, och man hade utveckalts något enormt.
Stämningen där gjorde att man släppte loss, och man blev inspirerad av så många människor.
Nu har jag stort sug av att flytta till sthlm för att gå på fryshuset. Grym skola som ger en både dansdelen och en teoretisk del. Tex Dans/Sam, Dans/Na. Hur awesome vore det inte! Men får vällan se hur det blir med det. 

Lägret bjöd även på..

 
Chillidill i solen


 Och erövring av stränder


Sen får vi inte glömma natthumor, nattbråk och nattdansen. det får ni se senare ;)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har en frågestund på min blogg nu;)



Ha det bra!

2011-07-06 @ 09:39:21
URL: http://hannasbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0