Förkyld

IGEN! Jag är så himla trött på att aldrig bli helt frisk. Har ju varit småsjuk hela sommaren som ni vet. Måste börja käka massor av vitaminer så man kan hålla sig frisk sen.
Jag är fortfarande i växjö eftersom tågen krånglade så mkt förra helgen. Så i måndags när dom funkade igen så kändes det onödigt att åka upp till stugan bara för att va där 3 dagar sen åka ner igen. Så ingen mer stuga i sommar.

Nu får jag faktist ta och blogga ikapp igen.
Öland var jag ju på förrförra helgen. Det var mysigt att va med tjejerna igen. Vi hade inte träffats sen skolavslutningen.
Vi hade det dunderfint på stranden där vi låg i 2 dagar samt i den nya inredda stugan Amanda bodde i.



Amanda och moi!




Knas!



Tillbaka i växjö så busade vi på kulturama.

Nu bor jag hemma igen så nu SKA jag bli bättre på att uppdatera, jag har inget att skylla på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0