Sieteeh

My most treasured item?
Jag hade kunnat säga Coca cola för det är min drog och jag hade inte klarat mig utan det, men det är ju lite tråkigt och sorgset tänker ni. Att det bästa man har är cola. Så det väljer jag inte! Men något jag värdesätter mycket är min favoritbok som liten, Var är Sammeli?
En bok mamma säger att hon läste varje kväll i flera år.
Seriously jag tröttnar aldrig på den. Det är Olles hund Sammeli som springer iväg. Så på varje ny sida får man hjälpa Olle hitta hunden. Man kan se en tass,ett öra, svansen. Det är ytterst underhållande!
Denna boken kommer jag läsa lika många gånger för mina barn, hoppas jag. Tänk om dom bara ratar min barndomsbok för att titta på sina high tech monitorer med satellitbilder på mars och alla människor som kör där med sina svävare?
Maybe, Maybe not.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa boken första gången på länge och se om jag kan hitta Sammeli..
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0