Sick'N tired

Jag blev hemma idag. Lite huvudvärk, ljummen kropp och en näsa sprängfylld av sn**.
Jag kände hur det började komma igår så jag satt och kollade på alla mina träningar vilket var synd nu när det är sista veckan med dem. Det betyder att det snart är lov. Om en vecka är 1/6 av gymnasiet avklarat. Sick!
Det har gått så snabbt. Men det är rätt bra, jag vill börja i 3an imorgon och ha ett år av massa skoj framför mig. Men men, det är ett tag dit.
Igår mellan att jag kollat på katedrals lucia tåg och innan jag gick till skolan knäppte jag igenom kanalerna och fastnade på 2an. Musikhjälpen är igång och jag bara föll pladask för programmet. Hur mysigt som helst att lyssna på allt snack, höra om människor som bidrar med pengar, följa auktioner på diverse prylar och sen att få höra en massa bra låtar såklart! Jag fastnade för en speciell låt igår som jag lyssnat på idag när jag skrivit min svenskauppgift.
Titta på musikhjälpen och stödj andra kvinnor i världen till ett bättre leverne.
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: hanuzzzz

krya på dig beebi!

har med lyssnat på musikhjälpen hela dagen idag och igår på lagret, det äger! :D fett irriterande dock att man inte kan se typ dom snygga (enligt vad jag hörde ;) hehe) t-shirtarna o allt annat via hörselskydds-radio :(

2011-12-14 @ 19:15:21
Postat av: Amanda

krya på dig gmn<3

2011-12-14 @ 21:49:35
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0