Såhär I-------------------------------------I besviken är jag

Igår åkte jag med mamma till affären för att handla lite behövligheter. När vi går förbi flingorna får jag syn på mina favorit flingor, froot loops! Jag åt alltid dom i Kanada. Det är prio ett när min bror skickar paket till Sverige. (När jag var där förra sommaren åt jag ett family pack på 9 dagar). Så goda är dom. I alla fall så stod jag där i affären med kutad rygg med armarna över huvudet och trippade på tå i cirklar. Jag kom hem och längtade efter att det skulle bli morgon så jag skulle få äta dessa färgsprakande ringar med massa färgämnen. Vid frukostbordet öppnade jag paketet och såg direkt att detta inte kunde vara samma sak som dem i Kanada. Dessa var gjorde i Italien och hade dassig grön, lila och gula ringar. Men jag höll hoppet uppe. Jag tog första tuggan och blev så besviken. Hårda, äckliga, fulfärgade ringar. Jag tog några tuggor till men tillslut sköt jag ifrån mig tallriken. The dissapointment! Det var en dålig start på dagen.
Imorgon ska jag unna mig den sista portionen froot loops jag har ifrån ett RIKTIGT paket.
Jag ville bara dela med mig av detta. Köp inte såna!
Godkväll Ü


Kommentarer
Postat av: Elmo

Chena chnygga cheyen! Sa ju att dom var vidriga

2011-12-08 @ 23:58:16
URL: http://ellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0