Pantalones<3

Dagens fråga har jag funderat på ett tag och har inte kommit på något riktigt bra svar. Jag trivs med att va mig. Jag har awesome vänner, jag får göra det jag tycker om.
Men något jag hade velat prova på är ju att vara riktig dansare för en dag. Chachi Gonzales är en grymt bra talangfull ung dansare. Hon är med i ett crew som heter I am me. Dom vann Americas best dance crew förra året. Hon verkar som en härlig person, glad och sprallig precis som jag.

Tjejen till höger på bilden är det. Och som en instickare, byxorna de har på sig kallas Chachi pants. Och jag har precis beställt sånna. Yaay!


Kommentarer
Postat av: Fannyyyyy

where did you get ´em? :O

2011-12-27 @ 20:48:23
URL: http://theworldsgreatestkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0