A walk down memory lane

Minnen.. lets see.


Julen 08
Då jag och mina bröder var samlade senast. GH var det som gällde men som lillasyster fick jag mest titta på...



Henry
När jag fick min fet-katt var jag först jätteledsen då han jamade jättemycket och gick runt och letade efter sin familj.
Men sen blev han min fina goding!



Sommar-10
Jag fick återigen sanden mellan tårna på Bayfields strand. Jag var så avundsjuk på alla barn som fick simma ut till båtvraket och klättra upp på den (syns till höger). As you know så kunde jag ju inte simma,hehe.



Girls night!
Varje kvälle med Elle och Alexandra skapar ett minne, one twisted way or another.


Jag har inga ord för vad detta är..


Jag saknar Elin riktigt mycket nu!


I'd tap that!

Sommaren 2011
Nu när jag tittar igenom alla bilder jag har så märker jag hur underbar denna sommaren va! Jag hade så grymt kul på Street star, Evedal, Liseberg... Mums!




Kommentarer
Postat av: Marc

Bloohoody Amahazing picturrz!

Hurr durr durr!

2011-12-21 @ 12:51:31
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

FINIIiiS! jag landar i växjö ikväll så snart får du dig en JULEKRAM! little sis <3!

2011-12-21 @ 13:52:35
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0