Fünf

En bild på min kväll?
Jag har ju inte gjort så mycket. Pyntat granen och tittat på tv och pratat med brorsan som kom hit som SUPRISE, vi trodde han skulle komma imorgonkväll.
Men en sak jag passar på att göra nu på lovet är att ta hand om mina djur. Eller så kanske det är dom som tar hand om mig, får mig att varva ner och bara va. Mysigt är det i alla fall... tills dom ska börja bita i alla lockiga snören på paketen som ligger framme... Dom tuggar och sväljer men de biter ju inte av snörena. Så man får ju gå fram och dra försiiiiktigt i snöret så dom klöks upp det hela. (The life of a djurägare)
Men ikväll skötte sig Henry bra. Han var som en katt ska vara.


Henry-fis la sig bakom mig i soffan och spann i mitt öra. These are the days..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0