Full rulle

Äntligen snöar det!!! Jag har väntat hur länge som helst på det. Nu kommer julkänslan på RIKTIGT. Så jag passar på att lägga min julstämning i mina omslag till paket. Det blir riktigt fint. Jag är nöjd med de julklappar jag köpt än så länge men jag är långt ifrån färdig. Men jag har nog aldrig varit ute i såhär god tid med mina paket.
Det är wierd hur jag har övergått till att faktist tycka det är kul att ge bort paket. Jag har börjat bry mig mycket om att dom ska gilla paketen de får. Så att hitta dem perfekta paketen är inte lätt. Mig är dock de perfekta paketen ypperligt enkla att hitta. Iphone 4S, finns överallt! Jag gör det så enkelt för mina föräldrar..

Nåja, jag ska knåpa färdigt med paketen.
För att liva upp denna måndagskväll titta på klippet nedan,tihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0